2012-04-12 test

Czy dokonywać rezerwacji telefonicznie?

Rezerwacja on-line jest o tyle bezpieczniejsza że wszystko wystawiane jest na papierze, fakturze. Na przykład, wybierając się całą rodzina na wczasy, rezerwując pokój w hotelu przyjaznym dziecku on-line masz pewność, że dokonana rezerwacja jest w stu procentach pewna!

Wszystko to powoduje, że nie ponosisz kosztów  związanych z telefonowaniem, nie tracisz czasu na ustalenie szczegółów z obsługą, widzisz zdjęcia miejsca które wybrałeś, pokoju, wyposażenia. Posiadasz również opinie o hotelu. Sprawdź czy Twoje wymarzone miejsce jest wolne, prosto, szybko, siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę! Co może być łatwiejsze?

Polskie firmy, hotele w obecnej dobie współczesności coraz częściej zaczynają wdrażać popularne systemy i nowe standardy rezerwacji oraz płatności, wzorując się na zachodnich krajach Europy. Przez to wyraźnie i mierzalnie wzrośnie bezpieczeństwo, na przykład transakcji kartami kredytowymi.

Już od 2010 roku prawie połowa rezerwacji hotelowych na świecie została dokonywana wyłącznie przez internet, natomiast większość z pozostałych była inspirowana poszukiwaniem i inicjowana w sieci, lecz zakończonych "offline", na przykład bezpośrednio w ośrodku czy telefonicznie.

Aby zapewnić bezpieczeństwo umów zawieranych jednak drogą telefoniczną, usługodawcy chronią klientów poprzez nagrywanie rozmów, szyfrowanie połączeń głosowych. Uniemożliwia to osobom trzecim wgląd do podawanych przez nich informacji. Pomimo tego, pełne oferty, jak i promocje umieszczane są tylko na stronach internetowych.

Te wszystkie pozytywne aspekty rezerwacji z pewnością przekonają Cię, że rezerwacja tą drogą jest bezpiecznym wyjściem dokonywanym zaledwie w kilku prostych krokach, bez zbędnych rozmów i prób dodzwonienia się do hotelu lub ośrodka. Jest to bardzo duże udogodnienie dla zabieganych rodziców.

Newsletter Gufik

Zapisz się do naszego newslettera jeśli chcesz otrzymywać nowości.
Wysyłając formularz, akceptujesz politykę prywatności.