Dzień I: Sale Up!
15 października 2013
Szkolenie ze sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów
Poznaj sprawdzone sposoby na to, jak proponować klientom dodatkowe produkty i usługi. Będziesz wiedział jak sprawić, by twój klient był zadowolony, kupował więcej i polecał ciebie znajomym.
trener: Marta Fiłoń www.szkolenia.spainstytut.pl
Plan szkolenia:
1.Jak przeprowadzić profesjonalną konsultację – poznasz sposoby na to, by już na wstępie zainteresować klienta kolejnymi zabiegami
- jakie i jak zadawać klientowi korzystne pytania
- niwelowanie złych nawyków, które później blokują rozmowę o sprzedaży
2. Jak mówić o swojej ofercie – nauczysz się prostych technik, które pomogą ci w zwiększeniu sprzedaży
- prezentowanie oferty przed, podczas i po zabiegu
- czynniki zwiększające zainteresowanie twoją propozycją
- jak i kiedy prezentować cenę
- co wpisać do karty zaleceń
3. Jak radzić sobie z obiekcjami i wymówkami klientów – sprawdzisz sposoby na to, by klientka nie powiedziała „zastanowię się”
- przełamanie własnych obiekcji blokujących rozmowę z klientem
- jak zapobiegać podstawowym wymówkom klienta
- ćwiczenie pozytywnego pożegnania nawet, gdy nie było sprzedaży
4. Jak zwiększyć lojalność klienta – dowiesz się, co sprawia, że klienci chętniej wracają do twojego salonu, a goście do hotelowego spa
- utrzymywanie kontaktu po wizycie
- wykorzystanie bazy adresów mailowych do promowania kolejnych zabiegów
Dzień II: Skuteczna promocja hotelu i spa w internecie
16 października 2013
Odkryj bezpłatne narzędzia internetowe, które pomogą ci zdobyć nowych klientów!
trener: Krzysztof Stęplowski www.marketinghotelu.pl
Plan szkolenia:
1. Wszystkie tajemnice strony hotelu lub gabinetu spa
- Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu stron hotelowych oraz spa?
- Na co zwrócić uwagę przy odświeżaniu lub zmianie strony?
- W jaki sposób poprawnie zintegrować stronę hotelu lub spa z najważniejszymi usługami Google .Dlaczego jest to tak istotne?
2.Pozycjonowanie organiczne strony hotelu lub spa
- Jak przygotować stronę, aby łatwiej się pozycjonowała?
- W jaki sposób dobrać frazy do pozycjonowania?
- Czy samodzielne pozycjonowanie jest możliwe?
- Jak ustrzec się niebezpieczeństw związanych z pozycjonowaniem?
3. Reklama w wyszukiwarkach
- W jaki sposób konfigurować kampanie i tworzyć reklamy?
- Jak tworzyć i wykorzystywać reklamę banerową AdWords?
4. Promocja na Facebooku
- Jak powinna wyglądać strategia działań hotelu lub spa na Facebooku?
- Jak budować zasięg na Facebooku? Omówienie reklamy display.
5. Email marketing
- Jakich błędów unikać podczas projektowania informacji mailowej?
- W jaki sposób realizować wysyłkę? Najlepsze systemy do email marketingu
- O czym pisać? Jak często to robić? Przykłady strategii.
Zapraszamy do zakupu TUTAJ
CENA PROMOCYJNA 600 PLN BRUTTO
za 2- dniowe szkolenie
standardowa cena 327 PLN za pojedyncze szkolenie
Masz już bilet na któreś szkolenie i chcesz dokupić na drugie w promocyjnej cenie?
Zadzwoń: Jolanta Gajda 609 110 282,
lub napisz: j.gajda@spainstytut.pl