2013-09-25

Co ma wspólnego sprzedaż w spa z kampanią internetową?

2 szkolenia: Sprzedaż w spa i promocja internetowa
 
pakiet szkoleń 
 
 

Dzień I: Sale Up!

15 października 2013

Szkolenie ze sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów

Poznaj sprawdzone sposoby na to, jak proponować klientom dodatkowe produkty i usługi. Będziesz wiedział jak sprawić, by twój klient był zadowolony, kupował więcej i polecał ciebie znajomym.

trener: Marta Fiłoń www.szkolenia.spainstytut.pl

Plan szkolenia:

1.Jak przeprowadzić profesjonalną konsultację – poznasz sposoby na to, by już na wstępie zainteresować klienta kolejnymi zabiegami

  • jakie i jak zadawać klientowi korzystne pytania
  • niwelowanie złych nawyków, które później blokują rozmowę o sprzedaży

2. Jak mówić o swojej ofercie – nauczysz się prostych technik, które pomogą ci w zwiększeniu sprzedaży

  • prezentowanie oferty przed, podczas i po zabiegu
  • czynniki zwiększające zainteresowanie twoją propozycją
  • jak i kiedy prezentować cenę
  • co wpisać do karty zaleceń

 3. Jak radzić sobie z obiekcjami i wymówkami klientów – sprawdzisz sposoby na to, by klientka nie powiedziała „zastanowię się”

  • przełamanie własnych obiekcji blokujących rozmowę z klientem
  • jak zapobiegać podstawowym wymówkom klienta
  • ćwiczenie pozytywnego pożegnania nawet, gdy nie było sprzedaży

4. Jak zwiększyć lojalność klienta – dowiesz się, co sprawia, że klienci chętniej wracają do twojego salonu, a goście do hotelowego spa

  • utrzymywanie kontaktu po wizycie
  • wykorzystanie bazy adresów mailowych do promowania kolejnych zabiegów

Dzień II: Skuteczna promocja hotelu i spa w internecie

16 października 2013

Odkryj bezpłatne narzędzia internetowe, które pomogą ci zdobyć nowych klientów!

trener: Krzysztof Stęplowski www.marketinghotelu.pl

Plan szkolenia:

 1. Wszystkie tajemnice strony hotelu lub gabinetu spa

  • Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu stron hotelowych oraz spa?
  • Na co zwrócić uwagę przy odświeżaniu lub zmianie strony?
  • W jaki sposób poprawnie zintegrować stronę hotelu lub spa z najważniejszymi usługami Google .Dlaczego jest to tak istotne?

 2.Pozycjonowanie organiczne strony hotelu lub spa

  • Jak przygotować stronę, aby łatwiej się pozycjonowała?
  • W jaki sposób dobrać frazy do pozycjonowania?
  • Czy samodzielne pozycjonowanie jest możliwe?
  • Jak ustrzec się niebezpieczeństw związanych z pozycjonowaniem?

3. Reklama w wyszukiwarkach

  • W jaki sposób konfigurować kampanie i tworzyć reklamy?
  • Jak tworzyć i wykorzystywać reklamę banerową AdWords?

4. Promocja na Facebooku

  • Jak powinna wyglądać strategia działań hotelu lub spa na Facebooku?
  • Jak budować zasięg na Facebooku? Omówienie reklamy display.

5. Email marketing

  • Jakich błędów unikać podczas projektowania informacji mailowej?
  • W jaki sposób realizować wysyłkę? Najlepsze systemy do email marketingu
  • O czym pisać? Jak często to robić? Przykłady strategii.

Zapraszamy do zakupu TUTAJ

CENA PROMOCYJNA 600 PLN BRUTTO
za 2- dniowe szkolenie

standardowa cena 327 PLN za pojedyncze szkolenie

Masz już bilet na któreś szkolenie i chcesz dokupić na drugie w promocyjnej cenie?

Zadzwoń: Jolanta Gajda 609 110 282,

lub napisz: j.gajda@spainstytut.pl

 

Newsletter Gufik

Zapisz się do naszego newslettera jeśli chcesz otrzymywać nowości.
Wysyłając formularz, akceptujesz politykę prywatności.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem